Documente necesare pentru Programul REPowerEU

Află care sunt documentele necesare pentru a aplica la Programul REPowerEU

Răspuns rapid

Obiectivul principal al programului RePowerEU este stimularea si sprijinirea populației pentru instalarea de sisteme fotovoltaice cu capacitate netă de minim 3kW/locuință în cadrul proprietăților, precum și a sistemelor de stocare a energiei electrice.

Lista de documente necesare

Etapa I.A.

  • cererea de finanţare;
  • actul de identitate al solicitantului;
  • Extras de carte funciară pentru informare emis de autoritățile competente pe numele beneficiarului final (consumator vulnerabil de energie), cu maxim 60 de zile calendaristice înainte de data depunerii dosarului Beneficiarului final la GUEE, sau
  • Orice alt document eliberat de către autoritatea publică locală (APL) din care să reiasă dreptul de proprietate și cota de proprietate aferentă, emis cu maxim 60 de zile calendaristice înainte de data depunerii dosarului Beneficiarului final la GUEE.
  • Contractul comercial între consumatorul vulnerabil de energie, în calitate de beneficiar final și solicitant - se va încheia între persoana fizică și firma la care se înscrie pentru a beneficia de program (în perioada dec-ian)
  • Orice alte documente care se consideră a fi necesare pentru demonstrarea criteriilor de eligibilitate. În cazul în care se impune clarificarea unor inadvertențe identificate în cadrul documentelor solicitate la punctele de mai sus, Beneficiarul final, la solicitarea Solicitantului de finanțare sau a GUEE-ului, poate demonstra îndeplinirea criteriilor de eligibilitate prin anexarea unor documente facultative din care sa reiasă încadrarea în condițiile specifice prezentului ghid.
Ai nevoie de Extras de Carte Funciară?
Nu știi Numărul de Carte Funciară? Identifică după adresă

Etapa I.B.

  • cererea de finanţare;
  • actul de identitate al solicitantului;
  • Extras de carte funciară pentru informare emis de autoritățile competente pe numele beneficiarului final, cu maxim 60 de zile calendaristice înainte de data depunerii dosarului Beneficiarului final la operatorul economic.
  • Certificat de racordare + factura energie electrică/ contract de prosumator pe numele beneficiarului prin care se demonstrează că persoana fizică deține deja un sistem de panouri solare cu o capacitate netă de cel puțin 3 kW
  • Contractul comercial între consumator, în calitate de beneficiar final și solicitant - se va încheia între persoana fizică și firma la care se înscrie pentru a beneficia de program (în perioada dec-ian)
  • Orice alte documente care se consideră a fi necesare pentru demonstrarea criteriilor de eligibilitate. În cazul în care se impune clarificarea unor inadvertențe identificate în cadrul documentelor solicitate la punctele de mai sus, Beneficiarul final, la solicitarea Solicitantului de finanțare sau a GUEE-ului, poate demonstra îndeplinirea criteriilor de eligibilitate prin anexarea unor documente facultative din care sa reiasă încadrarea în condițiile specifice prezentului ghid.

Etapa II

  • cererea de finanţare;
  • actul de identitate al solicitantului;
  • Extras de carte funciară pentru informare emis de autoritățile competente pe numele beneficiarului final, cu maxim 60 de zile calendaristice înainte de data depunerii dosarului Beneficiarului final la operatorul economic.
  • Certificatul de performanţă energetică inițial (la nivel de clădire rezidențială unifamilială). Este elaborat conform legislației în vigoare, însă nu mai vechi de 01.02.2022
  • Document emis de către Direcția Județeană pentru Cultură din județul unde este amplasată clădirea din care să reiasă următoarele:
    • Clădirea nu este clasată/în curs de clasare ca monument istoric aflată în patrimoniul UNESCO, în patrimoniul cultural național, în patrimoniul cultural local din mediul urban și rural
    • Clădirea nu este amplasată într-o zonă de protecție a monumentelor istorice şi/sau într-o zonă construită protejată aprobată potrivit legii
  • Contractul comercial între consumator, în calitate de beneficiar final și solicitant - se va încheia între persoana fizică și firma la care se înscrie pentru a beneficia de program (în perioada oct-dec)
  • Orice alte documente care se consideră a fi necesare pentru demonstrarea criteriilor de eligibilitate. În cazul în care se impune clarificarea unor inadvertențe identificate în cadrul documentelor solicitate la punctele de mai sus, Beneficiarul final, la solicitarea Solicitantului de finanțare sau a GUEE-ului, poate demonstra îndeplinirea criteriilor de eligibilitate prin anexarea unor documente facultative din care sa reiasă încadrarea în condițiile specifice prezentului ghid.
Atenție

Acest articol a fost redactat în data de 2024-10-30 și nu reprezintă un document oficial. Pentru informații oficiale și actualizate te rugăm să te adresezi Oficiului sau Biroului de care aparține imobilul tău. Cfunciara.ro nu își asumă eventualele greșeli sau întârzieri de actualizare a informației.

Articole Extras de Carte Funciară

Alte articole scrise de specialiștii noștri în legătură cu Extrasul de Carte Funciară. În cazul în care ai întrebări, nu ezita să folosești Formularul de Ajutor.

Suport clienți